دوری در ته ران دست بکش

در ازدحام بی وجودی دست هایت چه راهی افتاد یواش در نوشت آمد

هزینه تن آورد به وجه تصویری خوبی در برگشتی است تو بخورم بیاد بالا

تر از دست رسی پنج ساعت تمیز  دوران سنگ اندازی رد کند بو از یقه

چار سوی دور رنجی است شانه بی نهایت بلند به سوت کشیییییییییییییییییییی

 

 

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
دانیال چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:04 ب.ظ http://downloading.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی داری به ما هم سری بزن در وبلاگ ما از آنچه در فکر شماست قرار میگیرد و روزی 5 یا 6 بار آپدیت میشود خوشحال میشم سر بزنید و هر چه مبخواهید درخواست کنید راستی اگر با تبدل لینک موافقی لینک من را قرار دهید بعد به من خبر دهید تا لینکتون رو بذارم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ق.ظ

وحشتناک به زندگی نشسته و نمی ترسد این من.......


همیان طوری...........

نمی ترسی نشسته در همیان وحشت این من

اکسیر جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 ب.ظ

دگه هوندی نسازیوووووو

سناریوووووووو سازی

[ بدون نام ] یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:18 ب.ظ

داری گند می زنیییی

چه بوی خوبی

[ بدون نام ] یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ب.ظ

base dege cheghad cheshato baz kon kojae khanomeee

بندر خوبم یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:00 ب.ظ http://banderekhoobom.blogfa.com/

سلام . خواندم .

[ بدون نام ] یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:52 ب.ظ

...........





باش باشیییییییییییییی

موگ چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:38 ب.ظ

من هدایت را دوست دارم...هدایت هر چیز را زیاد دوست داشت/می پسندید می گفت..وح شتناک است...مثلا گفته بود...اولیس جیمز جویس وحشتناک زیباست...

این وحشتناک مثبت است..وحشتناک به زندگی نشستن یعنی بسیار دوست کردن زندگی.

باش باشیییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد